Myślenie Wizualnejak tworzyć rysunkowe notatki?

 

Na warsztatach poznasz ideę sketchnotingu i Myślenia Wizualnego, zaczniesz stosować je w praktyce. Najbliższe warsztaty odbędą się w Toruniu 8 czerwca 2019 r., na które zapraszam.

 

Wprowadzę Cię w świat rysunkowego notowania.

 

Nauczysz się tworzyć wizualne notatki, dzięki którym:

 

– ułatwisz zapamiętywanie i zrozumienie,

– zaangażujesz odbiorców,

-przyciągniesz uwagę,

-uprościsz to, co złożone,

-przekażesz trudne rzeczy w łatwy sposób,

-zaciekawisz, wprowadzić element zaskoczenia,

-uatrakcyjnisz przekaz,

-stworzysz atrakcyjne materiały.

 

Pokażę Ci, jak wykorzystywać prosty rysunek w notatkach, na szkoleniach, lekcjach, spotkaniach, w szkole, pracy, w życiu prywatnym i zawodowym.

 

Będziemy ćwiczyć ramki, strzałki, rysowanie emocji, ludzików, ruchu, cieniowania, dopasowania kolorów, schematów, szablonów. Stworzymy bank ikon. Stworzysz własną notatkę.

 

Nie musisz mieć talentu plastycznego. Pokażę Ci proste triki, które ułatwią rysowanie notatek. Za pomocą prostych schematów, ikon, strzałek, kolorów, wzorów rysowania człowieka, cieniowania można rysować zrozumiałe notatki, oraz flipcharty.

 

Dla kogo przeznaczone są warsztaty?
– nauczycieli,
– studentów,
– osób pracujących w biznesie, edukacji,
– rodziców,
– i każdego, kto chce wykorzystywać myślenie wizualne.

 

Organizuję także warsztaty zamknięte dla szkół, firm, instytucji.

 

Inwestycja w warsztaty: 250 zł.

 

Czas trwania: 10.00 – 16.00

 

Mała grupa: max. 12 osób

 

Zapewniam wszystkie niezbędne materiały oraz przerwy kawowe.

 

Na koniec otrzymasz certyfikat.

 

Wyjdziesz z umiejętnością tworzenia rysunkowych notatek i uśmiechem na twarzy 🙂

Zapraszam do wspólnego tworzenia notatek.

 

Jeśli chcesz skorzystać z możliwości rozwoju dodatkowej, przydatnej umiejętności napisz do mnie: maciejewska.coach@gmail.com lub wypełnij formularz kontaktowy: Kontakt

 

Znajdziesz mnie też na Facebooku: Facebook: notatki

 

Więcej na temat myślenia wizualnego przeczytasz w tym wpisie: Jak wykorzystać myślenie wizualne